Mikrokvalifikacija internetski marketing
Internetski marketing i brendiranje za one koji žele biti u trendu marketinških aktivnosti. Pri završetku programa mikrokvalifikacija se upisuje u radnu knjižicu. Provodi se redovitom nastavom u trajanju od 225 sati, uz mogućnost izvođenja programa na daljinu u realnom vremenu. Ishodi učenja ostvaruju se dijelom vođenim procesom učenja i poučavanja u trajanju od 77 sati, dijelom učenjem temeljenom na radu u trajanju od 84 sata, a dijelom samostalnim aktivnostima polaznika u trajanju od 64 sata.
Kompetencije koje se programom stječu
-
razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
-
odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
-
pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
-
izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
-
pratiti učinak oglašavanja
-
stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
-
pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
-
voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
-
samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija