top of page

Mikrokvalifikacija internetski marketing

Internetski marketing i brendiranje za one koji žele biti u trendu marketinških aktivnosti. Pri završetku programa mikrokvalifikacija se upisuje u radnu knjižicu. Provodi se redovitom nastavom u trajanju od 225 sati, uz mogućnost izvođenja programa na daljinu u realnom vremenu. Ishodi učenja ostvaruju se dijelom vođenim procesom učenja i poučavanja u trajanju od 77 sati, dijelom učenjem temeljenom na radu u trajanju od 84 sata, a dijelom samostalnim aktivnostima polaznika u trajanju od 64 sata.

 

Kompetencije koje se programom stječu

  • razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga

  • odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi

  • pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti

  • izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga

  • pratiti učinak oglašavanja

  • stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge

  • pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji

  • voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije

  • samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija

bottom of page