Djelomična kvalifikacija asistent za upravljanje projektima/ asistentica za upravljanje projektima
Program obrazovanja za stjecanje djelomične kvalifikacije Asistent za upravljanje projektima/Asistentica za upravljanje projektima provodi se redovitom nastavnom u trajanju od 350 sati, putem online prijenosa u stvarnom vremenu koristeći aplikacije za virtualno učenje (vođeni proces učenja i poučavanja), a učenje temeljeno na radu isključivo uživo, u specijaliziranim učionicima i/ili kod poslodavaca s kojim Ustanova ima sklopljeni ugovor o suradnji. Ishodi učenja ostvaruju se dijelom vođenim procesom učenja i poučavanja u trajanju od 102 sata, dijelom učenjem temeljenim na radu u trajanju od 118 sati, a dijelom samostalnim aktivnostima polaznika, u trajanju od 130 sati. Učenje temeljeno na radu obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima. Kod polaznika se potiče razvijanje samostalnosti i odgovornosti u izvršenju radnih zadaća kao i razvijanje suradničkih odnosa s ostalim sudionicima u zajedničkom radu te stvaranje budućih kvalitetnih poslovnih odnosa.
Kompetencije koje se programom stječu
-
sudjelovati u planiranju i provedbi projektnih aktivnosti u narednom periodu/izvještajnom razdoblju
-
planirati izradu potrebne dokumentacije vezanu uz projektne aktivnosti prema fazama projektnog prijedloga u svom području/djelokrugu rada
-
odabirati načine komunikacije sa svim dionicima pri organizaciji rada, izvođenju poslovnih/projektnih aktivnosti i rješavanju problema
-
osiguravati vidljivost projekta sukladno pravilima
-
sudjelovati u praćenju troškova i osiguravanju likvidnosti u svim fazama projekta
-
upravljati e-dokumentima u cilju pružanja administrativne podrške pri upravljanju projektom
-
sudjelovati u izradi izvješća o postignutim mjerljivim ishodima projekta i ostvarenosti projektnih ciljeva
-
identificirati faze provedbe projekta, svrhu, cilj i mjerljive ishode projekta
-
sudjelovati u izradi projektnog prijedloga/projektne prijave za klijente (poduzetnike)
-
provoditi propisane normativne akte, procedure i standarde u poslovanju u svojem području/djelokrugu rada